Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7876
Назва: Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності
Інші назви: Theoretical and methodical foundations of the professional training of future specialists in physical rehabilitation of health saving activities
Автори: Бєлікова, Наталія Олександрівна
Bielikova, Nataliia O.
Бібліографічний опис: Бєлікова Н. О. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров'язбережувальної діяльності : автореф. дис ... д-ра пед. наук / Н. О. Бєлікова . – Київ, 2012 . – 45 с.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лют-2016
Видавництво: Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Теми: підготовка майбутні фахівці з фізичної реабілітації
training future specialistі in physical rehabilitation
здоров’язбережувальна діяльність
health saving activities
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена дослідженню теоретичних і методичних засад підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. Вперше на підставі професійно особистісного, системного, акмеологічного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, рефлексивного і компетентнісного підходів визначено теоретичні і методологічні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. Обґрунтовано структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності та взаємозв’язки між ними. Сформульовано основні положення концепції підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності, яка відображає соціальну необхідність у переосмисленні сутності, змісту і технології підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності і базується на взаємопов’язаних властивостях і принципах. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності, яка включає взаємопов’язані структурні блоки (концептуально-цільовий, організаційно-змістовий, процесуально-технологічний, аналітико-результативний). Виявлено позитивний вплив розробленого навчально-методичного забезпечення на процес формування готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. Уточнено теоретичну сутність понять «підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності», «готовність майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності», «майбутній фахівець з фізичної реабілітації», «здоров’язбережувальна діяльність»; критерії (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний і рефлексивно-аналітичний), показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності (низький, середній, високий). Подальший розвиток отримали теоретичні положення щодо удосконалення змісту, форм і методів підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності; впровадження в навчально-виховний процес підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації інформаційно-комунікаційних технологій з метою сприяння формуванню їх готовності до здоров’язбережувальної діяльності та підвищенню ефективності професійного становлення в сучасних умовах розвитку інформаційно-освітнього простору України Theoretical and methodical principles of professional preparation of future specialists in physical rehabilitation of health saving activities are probed in this dissertation. For the first time on the basis of professional personal, systemic, akmeologic, axiological, learner centered, active, reflective and competent approaches the theoretical and methodological foundations of future specialists in physical rehabilitation to health saving activity are determined. Structural components of future specialists in physical rehabilitation to health saving activities and relationships between them are justified. The main provisions of the concept of future specialists in physical rehabilitation to health saving activities training are formed; they reflect the social need for rethinking the nature, content and technologies of the future specialists in physical rehabilitation to health saving activity and are based on the related properties and principles. A model of future specialists in physical rehabilitation to health saving activity, which includes interconnected structural units (conceptual and trust, organizational, semantic, procedural, technical, analytical and effective) is elaborated, theoretically grounded and experimentally verified. The positive impact of the developed training and methodological support on the process of formation of future specialists in physical rehabilitation to health saving activity is detected. The theoretical nature of concepts «training of future specialists in physical rehabilitation to health saving activities», «willingness of future specialists in physical rehabilitation to health saving activities», «future specialist in physical rehabilitation», «health saving activity» criteria (motivation, cognitive, operationally-functional and reflectively-analytical), and levels of indicators of future specialists in physical rehabilitation to health saving activity (low, medium, high) are clarified. Further development of the acquired theoretical principles concerns: improving contents, forms and methods of training of future specialists in physical rehabilitation to health saving activity; the introduction in educational process of future specialists in physical rehabilitation information and communication technologies to facilitate the formation of their preparedness for health saving activity and efficiency of professional development in contemporary conditions of the development of informational and educational space of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7876
Тип вмісту: Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aref_Bіelikovа_text-1.pdfавтореферат4,98 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Aref_Bіelikovа_titul.pdfтитул363,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.