Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/768
Title: Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху
Other Titles: Junior students’ with hearing impairment psychological correction of learning Motivation development
Authors: Чагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна
Chaharna, S.Y
Bibliographic description (Ukraine): Чагарна С. Є. Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів з порушеннями слуху / С. Є. Чагарна // Психологічні перспективи. – Луцьк : РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2011. – Вип. 18. – С. 278–287.
Issue Date: 2011
Date of entry: 17-May-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: діти з порушеннями слуху
мотиваційна сфера
учіння
молодші школярі
гуманістичний підхід
children with hearing impairment
motivation sphere
learning
junior students
humanitarian approach
Abstract: У статті розглянуто основні методологічні принципи, методи, етапи корек-ційного процесу. Обґрунтовано використання гуманістичного підходу до корек-ції мотиваційної сфери учіння та підібрано комплекс корекційних завдань для розвитку цієї сфери в молодших школярів із порушеннями слуху. The article presents basic methodological principles, methods, main stages of correctional process. A humanitarian approach to learning motivation development correction has been grounded and a complex of correctional tasks for junior students with hearing impairment has been selected.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/768
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Correction.pdf219,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.