Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/766
Назва: Міжособистісна взаємодія дітей із вадами слуху
Інші назви: Interpersonal Collaboration of Children with Violation of Ear
Автори: Чагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна
Chaharna (Royuk), S.Y.
Бібліографічний опис: Роюк С. Є. Міжособистісна взаємодія дітей із вадами слуху / С. Є. Роюк // Психологічні перспективи. – Луцьк : РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2009. – Вип. 14. – С. 135–142.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 17-тра-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: діти з вадами слуху
сім'я
міжособистісні стосунки
розвиток особистості
соціальна адаптація
сиблінги
children with hearing disorders
family
interpersonal collaborations
development of the individuality
social adaptation
siblings
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу особливостей міжособистісної взаємодії дітей із вадами слуху. Виявлено особливості соціальної пристосованості та міжособис- тісних взаємостосунків дітей із вадами слуху з найближчим оточенням – членами сім’ї. Визначено, що діти з вадами слуху орієнтовані на маму. Ті діти, які мають сиблінгів, проявляють більшу соціальну активність й адаптацію. The article devotes the analysis of the children with violation of ear interpersonal collaborations. It defines habits of the social adaptation and interpersonal relations of children with violation of ear with their family: parents and siblings.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/766
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Collaboration.pdf127,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.