Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБортнік, Жанна Іванівна-
dc.contributor.authorBortnik, Zhanna I.-
dc.date.accessioned2016-02-04T10:58:26Z-
dc.date.available2016-02-04T10:58:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБортнік Ж.І. Створення тексту монодрами та її театральна рецепція (на прикладі поезій Саші Чорного та вистави О. Девотченка “Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом”) / Ж. І. Бортнік // Молодий вчений. – Херсон : Видавничий дім “Гельветика”, 2015. – № 3(18). – Ч. 1. – С. 113–116.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 82.-2.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7643-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні етапи та особливості створення сценічного тексту монодрами і тексту вистави на прикладі віршів Саші Чорного і вистави О. Девотченка “Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом”. Бортнік Ж. акцентує на важливості розширення методологічних принципів дослідження монодрами на основі зв’язку з театральною постановкою. Авторка статті доводить, що, створюючи сценічний текст монодрами та вистави, його автори виокремлюють з літературного тексту єдиного суб’єкта дії, обирають матеріал, що ілюструє формування межового стану свідомості персонажа, вкладають в його вуста слова інших персонажів, проектуючи крізь свідомість єдиного суб’єкта дії.uk_UK
dc.description.abstractIn this article the main stages and features of a stage text of monodrama and text representations on the example of poems by Sasha Chorny and performance A. Devotchenko “Sasha's Chorny concert for piano and artist” are considered. Bortnik J. focuses on the importance of expanding the methodological principles of studying drama based on the connection with theatrical productions. The author of the article argues that creating a theatrical text of monodrama and performance, the authors outline the literary text with a single entity acts chosen material illustrating the formation of the boundary state of mind of the character, put words of other characters in his mouth, projecting through the mind of a single subject of action.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectмонодрамаuk_UK
dc.subjectсценічний текстuk_UK
dc.subjectтекст виставиuk_UK
dc.subjectперсонажuk_UK
dc.subjectп’єсаuk_UK
dc.subjectавторuk_UK
dc.subjectсюжетuk_UK
dc.subjectmonodramauk_UK
dc.subjectstage text into the playuk_UK
dc.subjecta character pieceuk_UK
dc.subjectauthoruk_UK
dc.subjectsubjectuk_UK
dc.titleСтворення тексту монодрами та її театральна рецепція (на прикладі поезій Саші Чорного та вистави О. Девотченка “Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом”)uk_UK
dc.title.alternativeThe creation of monodrama's text and theatrical reception (on example of poems by Sasha Chorny and performance A. Devotchenko "Sasha's Chorny concert for piano and artist")uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf176,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.