Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна-
dc.contributor.authorChaharna (Royuk), S.Y.-
dc.date.accessioned2013-05-17T11:10:10Z-
dc.date.available2013-05-17T11:10:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/753-
dc.description.abstractУ статті викладено результати теоретичного та емпіричного аналізу особливостей пізнавальної сфери дітей з порушеннями слуху. Описано результати дослідження з використання клінічних методів і спеціально підібраних методик. Виділено основні проблемні зони, які стосуються мислення, пам’яті, уваги, уяви цієї категорії дітей. Article presents the theoretical and empirical practical analysis of cognitive sphere of children with hearing impairment. Results of research with clinical methods and specially organized techniques are described. The basic problem zones of this category of children (motility, memory, attention, imagination) are allocated.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут психології імені Г.С.Костюка НАПН Україниuk_UK
dc.subjectдіти з порушеннями слухуuk_UK
dc.subjectсоціалізаціяuk_UK
dc.subjectсприйманняuk_UK
dc.subjectмисленняuk_UK
dc.subjectувагаuk_UK
dc.subjectпам'ятьuk_UK
dc.subjectуяваuk_UK
dc.subjectchildren with hearing impairmentuk_UK
dc.subjectsocializationuk_UK
dc.subjectperceptionuk_UK
dc.subjectattentionuk_UK
dc.subjectmemoryuk_UK
dc.subjectimaginationuk_UK
dc.titleДіагностика пізнавальної сфери дітей з порушеннями слухуuk_UK
dc.title.alternativeDiagnostics of cognitive sphere of the children with hearing impairementuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diagnostics.pdf384,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.