Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7491
Назва: Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності
Інші назви: Scientific and Methodological Bases of Adolescent’s Physical Activity in Extracurricular Activity
Автори: Васкан, Іван
Vaskan, Ivan
Бібліографічний опис: Васкан І. Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності / І. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2 (26). – С. 24-30.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 27-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: рухова активність
рухова активність
позаурочна діяльність
extracurricular activities
підлітки
adolescents
спрямованість рухової активності
direction of motion
Короткий огляд (реферат): Управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм та критеріїв ефек­тив­ності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники й морфо­функціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямо­ваність рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей та підвищення стану здо­ров’я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, удосконалення психічних та фізичних здібностей, відновлення й зміцнення здоров’я. Фізична активність корекційної спрямованості за­безпе­чувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямо­ваності передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Management of adolescent’s physical activity in extracurricular activity provides a set of goals, tasks, functions, principles, educational learning environments and adaptive training programs and performance criteria of health and sports consequences. Considering the motivational value factors and morphological-functional characteristics of adolescents various thrust physical activity was developed. General physical orientation of physical activity included the system of exercises aimed at comprehensive approach combining various load for the development of physical skills and improving the state of health. Physical activity of recreation and health orientation included the use of physical exercises, games, entertainment, and natural and hygienic factors for recreation, improve mental and physical abilities, recovery and health promotion. Physical activity of correctional orientation provided the prevention and correction of student’s posture. Physical activity of sport orientation involves the preparation of athletes -switches and above all provides activities of children and youth in sport schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7491
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05_vaskan.pdf337,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.