Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7327| Назва: | Имагологические варианты в анализе картины мира в художественном произведении (на примере творчества М. Цветаевой) |
| Автори: | Жигалова, Марія |
| Бібліографічний опис: | Жигалова М. Имагологические варианты в анализе картины мира в художественном произведении (на примере творчества М. Цветаевой) / М. Жигалова // Волинь філологічна: текст і контекст : наук. журн. - Луцьк : Східноєвропейський національний ун-т ім. Лесі Українки, 2011. - № 11. - 91-102 |
| Дата публікації: | 2011 |
| Дата внесення: | 14-січ-2016 |
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Теми: | поліетнічний світ імагологія лінгвокультурологія мовний синтез міжкультурна система макрочитання культурологічний елемент картина світу |
| Короткий огляд (реферат): | Запропоновано імагологічні варіанти картини світу, відображеної в художньому творі, і методика її осмислення читачем. На прикладі аналізу вірша М. Цвєтаєвої "Германии" розкрито можливості передачі поетом літературних образів під час формування читачем картини світу з використанням іншомовних елементів (фрагментів німецької, російської культур) у художніх творах. Уміщено питання та завдання, які розкривають поетапне вивчення ліричного твору: від читання і спостереження до творчого осягнення. Запропоновано завдання, які стосуються аналізу твору з використанням відео- та звукоряду, різних коментарів, пов'язаних із розумінням теорії літератури, осмисленням поліетнічного світу твору. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7327 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Волинь філологічна: текст і контекст, 2011, № 11 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 14.pdf | 10,52 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.