Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/731| Назва: | Іван Багряний: домінанти творчості та проблеми вивчення |
| Автори: | Колошук, Надія Георгіївна Koloshuk, N. G. |
| Бібліографічний опис: | Колошук, Н. Г. Іван Багряний: домінанти творчості та проблеми вивчення : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. Г. Колошук. - Луцьк : Твердиня, 2010. - 102 с. |
| Дата публікації: | 2010 |
| Дата внесення: | 17-тра-2013 |
| Видавництво: | Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки |
| Теми: | Іван Багряний Тигролови Сад Гетсиманський Улас Самчук |
| Короткий огляд (реферат): | У посібнику подано огляд критичної рецепції творчості Івана Багряного та, виходячи з її проблемних аспектів, власну інтерпетацію найвизначніших книг письменника. Зокрема, ідеться про автобіографічні твори тюремно-гулагівської тематики – роман “Тигролови”, драматичну повість “Морітурі”, романи “Сад Гетсиманський” та “Людина біжить над прірвою”, а також видані ґрунтовними зібраннями листи й публіцистику (розглядаються у порівнянні з мемуаристикою Уласа Самчука). Розглянуто також специфіку урбаністичного художнього простору прози Багряного (в порівнянні з доробком його старшого колеги-земляка Б. Антоненка-Давидовича) – образ-локус малого міста, котрий є характерною ознакою української літератури “розстріляного Відродження”. Матеріал дослідження може бути використаний для підготовки лекцій, семінарів, практичних занять та шкільних уроків у процесі вивчення української літератури. Для науковців-філологів, викладачів, учителів, студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/731 |
| ISBN: | 978-617-517-017-5 |
| Тип вмісту: | Handbook |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FFG) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| IvBahr2.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.