Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/729
Назва: ГРУПОВІ МЕТОДИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНИМ РОЗЛАДОМ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ
Автори: Соловей, Оксана Анатоліївна
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 16-тра-2013
Теми: гіперактивний розлад та дефіцит уваги
психокорекція
пізнавальна сфера
дрібна моторика
емоційно-вольова регуляція
пальчикова гімнастика
пісочна терапія
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються та обгрунтовуються методи групової психокорекції пізнавальної сфери дошкільників з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Систематизовано та підібрано комплекс корекційних вправ для розвитку мовлення, сприймання, уваги, мислення, пам’яті та дрібної моторики дітей із розладом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/729
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf193,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.