Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/729| Назва: | ГРУПОВІ МЕТОДИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНИМ РОЗЛАДОМ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ |
| Автори: | Соловей, Оксана Анатоліївна |
| Дата публікації: | 2010 |
| Дата внесення: | 16-тра-2013 |
| Теми: | гіперактивний розлад та дефіцит уваги психокорекція пізнавальна сфера дрібна моторика емоційно-вольова регуляція пальчикова гімнастика пісочна терапія |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються та обгрунтовуються методи групової психокорекції пізнавальної сфери дошкільників з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Систематизовано та підібрано комплекс корекційних вправ для розвитку мовлення, сприймання, уваги, мислення, пам’яті та дрібної моторики дітей із розладом. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/729 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| стаття.pdf | 193,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.