Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоловей, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorSolovei, Oksana-
dc.date.accessioned2013-05-16T17:50:24Z-
dc.date.available2013-05-16T17:50:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/728-
dc.description.abstractУ статті відображено результати теоретичного і емпіричного вивчення мовленнєвого портрету дошкільника як психолінгвістичної категорії. На теоретичному рівні цей феномен визначається як індивідуальні особливості мовленнєвої діяльності, що реалізуються у психологічному, лінгвістичному та психолінгвістичному проявах. Емпіричне вивчення мовленнєвого портрету дошкільників з ГРДУ здійснюється шляхом дослідження пізнавальних процесів та мовлення дітей дошкільного віку в лінгвістичному та психолінгвістичному аспектах.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут психології ім. Г.С.Костюка НАПН Україниuk_UK
dc.subjectмовленнєвий портретuk_UK
dc.subjectмовленняuk_UK
dc.subjectпізнавальна сфераuk_UK
dc.subjectлінгвістичні особливостіuk_UK
dc.subjectпсихолінгвістичні особливостіuk_UK
dc.subjectмовна компетенціяuk_UK
dc.subjectportrait speechuk_UK
dc.subjectspeechuk_UK
dc.subjectlinguistic featuresuk_UK
dc.subjectpsycholinguistic featuresuk_UK
dc.subjectlanguage competenceuk_UK
dc.titleМовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc159.97-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Соловей (2).pdf272,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.