Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯструбецька, Галина-
dc.contributor.authorYastrubetska, Halyna-
dc.date.accessioned2016-01-13T11:53:58Z-
dc.date.available2016-01-13T11:53:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯструбецька Г. Українська експресіоністична меритократія кінця ХХ – початку ХХІ століття: поезія І. Римарука / Г.Яструбецька // Волинь філологічна: текст і контекст. Мова і вірш : зб. наук. пр. / упоряд. Т. П. Левчук. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – Вип. 16. – С. 291-304.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2-1.09:159.925-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7265-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу на основі прикладів з біографії та аналізу поезії вмотивувати факт активізації експресіоністичного первня, його локалізації та оформлення у викінчену, структуровану систему в збірці «Бермудський трикутник» І. Римарука; довести, що цьому процесу сприяли зовнішні (соціальноісторичні) і внутрішні (духовно-психологічні) темпоральні чинники; показати процес трансформації знака в експресіоністичний образ.In the article the attempt was made to involve the fact of activation of primary substance, laid down in the depths of human spirit and important to the expressionists in the works of Ihor Rymaruk (1958–2008). Taking into consideration the biographical examples and study of the poetry the fact should be argued – namely the fact of localization of this substance and structuring into the complete system in the book «Bermudskyi trykutnyk» (2007). It should be proved that external (socialhistorical) and internal (spiritual-psychological) temporal agents (reasons) were contributed to such a process. Taking into consideration the existential concepts of Albert Camus the way should be traced – namely the way of implacable integration of consciousness of the poet into the sphere of absurd and evolution towards the absurd personality with all consequences of worldview and aesthetic (poetry of Orphism and crisis) plan. It should be showed how expressionistic constants (pain, loneliness) are set in text with the help of grammatical, stylistic, significative means. Implying the hermeneutic method the peculiarity of the process should be determined – namely the process of transformation of the sign (aesthetic sign) to the expressionistic slovoobraz, autjrization of conventional artistic units.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectІгор Римарукuk_UK
dc.subjectекспресіонізмuk_UK
dc.subjectабсурдuk_UK
dc.subjectкризаuk_UK
dc.subjectініціаціяuk_UK
dc.subjectIhor Rymarukuk_UK
dc.subjectExpressionismuk_UK
dc.subjectabsurduk_UK
dc.subjectcrisisuk_UK
dc.subjectestrangementuk_UK
dc.subjectinitiationuk_UK
dc.titleУкраїнська експресіоністична меритократія кінця ХХ – початку ХХІ століття: поезія І. Римарукаuk_UK
dc.title.alternativeUkrainian Expressionistic Meritocracy of the End of the 20th Century – the Beginning of the 21st Century: Poetry of Ihor Rymarukuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2013, № 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf317,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.