Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоловей, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorSolovei, Oksana-
dc.date.accessioned2013-05-16T17:15:13Z-
dc.date.available2013-05-16T17:15:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/723-
dc.description.abstractУ статті викладено результати теоретичного та експериментально-діагностичного вивчення мовлення дітей дошкільного віку. Встановлено індивідуально-психологічні відмінності мовлення дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги і дітей без ГРДУ.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональна академія Державної прикордонної служби Україниuk_UK
dc.subjectмовленняuk_UK
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UK
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UK
dc.subjectгіперактивний розладuk_UK
dc.titleПсихолінгвістичне дослідження мовлення дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativePsyholinguivistic study of preschool age children speechinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc159.27-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психолінгвістичне дослідження мовлення.pdf188,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.