Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКиричук, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKyrychuk, L. M.-
dc.date.accessioned2013-05-16T11:56:17Z-
dc.date.available2013-05-16T11:56:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКиричук Л. М. Маніпулятивний потенціал імпліцитної оцінки в рекламі / Л. М. Киричук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 26. - С. 126-127.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111’42 – 811.111’27-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/707-
dc.description.abstractУ статті аналізуються деякі способи вираження імпліцитної оцінки, що функціонують як маніпулятивні одиниці рекламного тексту. Визначаються фактори (екстра- та інтралінгвістичні), що зумовлюють появу оцінної семи. A few ways of expression of implicit evaluation functioning as manipulative units in the advertising text are analyzed in the paper. The factors (extra- and intralinguistic) which condition the appearance of the evaluation sema are indicated.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНац. ун-т "Острозька академія"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілологічна;-
dc.subjectрекламний текстuk_UK
dc.subjectadvertising textuk_UK
dc.subjectімпліцитнеuk_UK
dc.subjectimplicituk_UK
dc.subjectоцінкаuk_UK
dc.subjectevaluationuk_UK
dc.subjectманіпуляціяuk_UK
dc.subjectmanipulationuk_UK
dc.titleМаніпулятивний потенціал імпліцитної оцінки в рекламіuk_UK
dc.title.alternativeManipulative Potential of Implicit Evaluation in Advertisinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nznuoaf_2012_26_40.pdf281,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.