Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/703
Назва: Прагмакогнітивні особливості стереотипів як засобів маніпуляції у публіцистичному дискурсі
Інші назви: Pragmacognitive Peculiarities of Stereotypes as Means of Publicistic Discourse
Автори: Киричук, Лариса Миколаївна
Kyrychuk, L. M.
Бібліографічний опис: Киричук Л. М. Прагмакогнітивні особливості стереотипів як засобів маніпуляції в публіцистичному дискурсі / Л. М. Киричук // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2009. - № 6 : Філологічні науки : Мовознавство. - С. 195-199. - Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 16-тра-2013
Видавництво: Волин. нац. ун-т. ім. Лесі Українки
Теми: маніпуляція
manipulation
стереотип
stereotype
публіцистичний дискурс
publicistic discourse
Короткий огляд (реферат): У статті визначаються когнітивні і прагмасемантичні риси стереотипу, що зумовлюють використання його як елемента маніпуляції. Аналізуються контекстуальні умови, за яких стереотипи функціонують як маніпулеми, що формують імідж об’єкта повідомлення. Cognitive and pragmasemantic features of the stereotype that condition its use as an element of manipulation are pointed out in the article. The contextual conditions under which stereotypes function as image-building manipulemes are analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/703
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyrychuk (1).pdf142,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.