Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/691
Title: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НАПИСАННЯ АНГЛОМОВНОГО ТВОРУ- ПЕРЕКОНАННЯ
Other Titles: Peculiarities of Teaching University Students Writing English Persuasive Essay
Authors: Ніфака, Тетяна Павлівна
Nifaka, T.P.
Bibliographic description (Ukraine): Ніфака Т.П. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НАПИСАННЯ АНГЛОМОВНОГО ТВОРУ- ПЕРЕКОНАННЯ/Т.П. Ніфака// Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки.- Філологічні студії. - Луцьк, 2011.-№5.-С.194-198.
Issue Date: 2011
Date of entry: 16-May-2013
Publisher: Волин. нац. ун-тет ім. Лесі Українки
Keywords: академічне письмо
academic writing
твір-переконання
persuasive essay
підходи до навчання письма
approaches to teaching writing
основна теза
thesis statement
аргумент
argument
Abstract: У статті розглядаються основні положення навчання студентів мовних вузів написання англомовних академічних творів, конкретизуються особливості написання твору-переконання. Визначаються фази писання, структурні ознаки окремого параграфа та цілого твору. Рекомендуються підходи до навчання та етапи навчання. The article highlights the key items of teaching students writing academic essay in general and persuasive essay in particular. The phases of writing, the structure of a paragraph and of the whole essay are given. The approaches to teaching writing are stated and the recommendations to writing persuasive essay are outlined.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/691
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article2.doc76,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.