Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6703
Назва: Педагогічні особливості навчання майбутніх правоохоронців ефективної діяльності в умовах зіткнення з озброєним супротивником
Інші назви: Pedagogical Features of Training for Law Enforcement Activities in Terms of Collision with an Armed Enemy
Автори: Сергієнко, Юрій
Бондаренко, Валентин
Решко, Стефан
Sergienko, Yuriy
Bondarenko, Valentin
Reschko, Stefan
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 4-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: озброєний злочинець
працівник міліції
холодна зброя
armed offender
police officer
edged weapons
Короткий огляд (реферат): За допомогою аналізу літератури з’ясовано особливості, а також установлено недоліки сучасної системи підготовки майбутніх правоохоронців. На основі проведених досліджень розроблено й теоретично обґрунтовано нову методику навчання майбутніх працівників міліції ефективної діяльності в умовах зіткнення із супротивником, озброєним холодною зброєю. Особливість методики – те, що формування спеціальних рухових умінь і навичок курсантів відбувається на базі засвоєння знань ситуаційних моделей рухової й мотиваційної поведінки супротивника, на основі яких правоохоронці зможуть будувати свої дії відповідно до міри загрози. Методикою передбачено акцентований розвиток фізичних і психологічних якостей, які означають перевагу в умовах озброєного зіткнення. By analysis of the literature, features and shortcomings of the current system established training future police officers were revealed. On the basis of researches was theoretically grounded latest techniques of training for the police in terms of efficient collision with the enemy, armed with knives. The feature of this method is that the formation of specific motor abilities and skills of students is based on situational learning models of motor and motivational behavior of the enemy against which police will be able to build their own actions according to the degree of threat. Methodology provides accentuated development of physical and psychological qualities that are preferred in armed clashes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6703
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf182,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.