Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6682
Назва: Conceptual Positions Pedagogical System of Formation of Professional Readiness of the Future Social Workers to Prevent Juvenile of Delinquency Behavior.
Інші назви: Концептуальні положення педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх
Автори: Чуносов, Михайло
Chunosov, Michael
Бібліографічний опис: Чуносов Михайло. Концептуальні положення педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх / М. Чуносов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 8 (285). - С. 115-119.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 4-сер-2015
Теми: делінквентна поведінка, соціальний педагог, професійна готовність, концепція, педаго-гічна система.
делинквентное поведение, социальный педагог, профессиональная готовность, концеп-ция, педагогическая система
of delinquency behavior, social worker, professional readiness, concept, pedagogical system, of delinquency behavior.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики де-лінквентної поведінки. Схарактеризовано теоретичні положення щодо визначення категорії «педагогічна сис-тема». Проаналізовано категорії «педагогічна система» та «концепція». Обґрунтовано визначення та концеп-туальні положення педагогічної системи формування професійної готовності соціальних педагогів.В статье рассматривается концепция педагогической системы подготовки будущих социальных педагогов к профилактике делинквентного поведения. Показано, что концепция представляет собой направленное на конкретный педагогический результат упорядоченное множество взаимосвязанных компонентов, объединенных общей целью функционирования, предусматривающее создание педагогических условий для формирования у будущего социального педагога способности и готовности проводить социально-педагогическую профилактику делинквентного поведения несовершеннолетних. Описаны концептуальные положения педагогической системы: первое – личностный и профессиональный рост будущих социальных педагогов рассматривается как главная цель, второе – избранные методологические подходы основываются на субъект-субъектной форме взаимодействия участников учебного процесса; третье – педагогическая система базируется на принципах, требованиях программно-методического обеспечения учебного процесса; четвертое – составляющие педагогической системы включают цели и задачи; содержательный ресурс, технологическое обеспечение и организационные формы; пятое – содержание педагогической системы предполагает отбор на-учно обоснованных и структурированных знаний из цикла психолого-педагогических дисциплин специаль-ности «Социальная педагогика»; шестое – педагогическая система должна предусматривать: широкое приме-нение форм и методов активного контекстного и имитационного обучения, овладения содержанием интегри-рованного спецкурса «Социально-педагогическая профилактика делинквентного поведения».The concept of pedagogical training system for future social workers to prevent deviant behavior. It is shown that pedagogichskaya system aimed at obtaining specific results pedagogical ordered set of interrelated components functioning common goal establishes the pedago-gical conditions for the formation of future ability and willingness of the social teacher do the job op prevention of juvenile delinquency. Describes the education system conceptual positions: first – personal and profes sional growth of future social workers regarded as the main goal, the second – the selected methodological approaches b ased on the theme − the subject forms of interaction between th e participants of the educational process, and the third – teaching system based on the principles, requirements and software-methodical maintenance of educational process, the fourth –the components of the system include the pedagogical goals and objectives, informative resource, providing technological and organizational forms, the fifth – the content pedagogichsekoy system includes a selection of science-based and structured knowledge of the cycle of psychological and pedagogical discipline specialty «social pedagogy», the sixth – the education system should include: th e widespread use of forms and methods of modeling active learning content integrated course «Socio-educational prevention of delinquency behavior».
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6682
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf647,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.