Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6556
Назва: Критерії художності в естетичній концепції Антонича
Інші назви: The criteria of artistry in the aesthetic concept of Antonych
Автори: Левчук, Тереза Петрівна
Levchuk, Tereza P.
Бібліографічний опис: Левчук Т. Критерії художності в естетичній концепції Антонича / Тереза Левчук // Метаморфози в сучасній українській літературі / за ред. Пауліни Олеховської, Марти Замбжицької, Катажини Якубовської-Кравчик. - Варшава ; Івано-Франківськ, 2014. – (У колі мови, літератури і культури" = W kręgu języka, literatury i kultury / Каф. україністики Варшав. ун-ту та Прикарпат. нац. ун-ту ім. Василя Стефаника ; т. 4). - ISBN 978-83-936550-6-9. - С. 155-179.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 24-лип-2015
Видавництво: Кафедра україністики Варшавського університету та Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Теми: естетична концепція
мистецтво
критерії художності
натхнення
підсвідоме
суб'єктивне
творча індивідуальність
aesthetic concept
art
criteria of artistry
inspiration
subconscious
subjective
creative personality
Короткий огляд (реферат): Естетична концепція Антонича конструюється нами на основі оригінальної художньої творчості, літературно-критичних праць та епістолярію. Основні питання, що їх порушує Антонич і які так чи інакше прояснюють дефініцію художності в його розумінні, такі: зміст і форма, психологія художньої творчості (зокрема роль свідомого й підсвідомого у творчому процесі), завдання і функція мистецтва, література та суспільне життя. Виходячи із положень теоретично-критичної спадщини поета, можна зробити висновок про розуміння ним мистецтва як явища самодостатнього, автономного, суб’єктивного, конструктивного, дидактичного, індивідуалістичного. Естетична концепція митця безпосередньо реалізується у його творчості. Виявом художнього літературознавства є міркування про природу творчості у поетичних візіях Антонича, а також у незавершеному романі «На другому березі».
The aesthetic concept of Antonych is constructed by us basing on the original art, literary-critical works and epistolary. The main issues which rises Antonych and which clarify the definition of artistry in his understanding in any event are the following: content and form, the psychology of art (particularly the role of conscious and unconscious in the creative process), the tasks and functions of art, literature and social life. Considering the thesis of the theoretical and critical legacy of the poet, we can conclude his understanding of art as a self-sufficient, independent, subjective, constructive, didactic, individualistic phenomenon. The artist realizes his aesthetic concept in his work. Reflections about the nature of creativity in poetic visions of Antonych and in the unfinished novel "On the other side" are the expression of literary scholarship.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6556
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metamorfozy_Varsava.pdf279,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.