Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолосок, Тетяна Святославівна-
dc.contributor.authorКолосок, Татьяна Святославовна-
dc.contributor.authorKolosok, Tetiana-
dc.date.accessioned2013-05-15T09:18:24Z-
dc.date.available2013-05-15T09:18:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКолосок Т.С. Формування образу «Чужого» засобами масової інформації (Чеська Республіка, 2000–2010 рр.): культурологічна студія. Частина 1 / Т.С. Колосок // Наук. вісник Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки: Філософські науки.– 2011.– № 24. – С. 28-33.uk_UK
dc.identifier.otherУДК [007:304:070] (437.1/2)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/652-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль ЗМІ у формуванні образу «Чужого» (на території Чеської Республіки протягом 2000–2010 рр.).В статье анализируется роль СМИ в формировании образа «Чужого» (на територии Чешской Республики в течение 2000–2010 гг.). In the article mass media role in forming of the «Stranger» image (on the territory of the Czech Republic during 2000–2010) is analysed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject«Чужий»uk_UK
dc.subject«Чужой»uk_UK
dc.subject«Stranger»uk_UK
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UK
dc.subjectсредства массовой информацииuk_UK
dc.subjectmass mediauk_UK
dc.subjectобразuk_UK
dc.subjectобразuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectстереотипuk_UK
dc.subjectстереотипuk_UK
dc.subjectstereotypeuk_UK
dc.subjectЧеська Республікаuk_UK
dc.subjectЧешская Республикаuk_UK
dc.subjectCzech Republicuk_UK
dc.titleФормування образу «Чужого» засобами масової інформації (Чеська Республіка, 2000–2010 рр.): культурологічна студія. Частина 1uk_UK
dc.title.alternativeФормирование образа «Чужого» средствами массовой информации (Чешская Республика, 2000–2010 гг.): культурологическое исследование. Часть 1uk_UK
dc.title.alternativeForming of the «Stranger» Image Under the Influence of Mass Media (Czech Republic, 2000–2010): Culturology Research.Part 1uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FSN)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolosok.pdf235,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.