Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/645
Назва: Багаторівневе моделювання як аналітична стратегія вимірювання релігійності
Інші назви: Многомерное моделирование как аналитическая стратегия измерения религиозности
Multidimensional modeling as analytical strategy of religiosity measurement
Автори: Сальнікова, Світлана Анатоліївна
Сальникова, Светлана Анатольевна
Salnikova, Svitlana
Бібліографічний опис: Сальнікова С.А. Багаторівневе моделювання як аналітична стратегія вимірювання релігійності / С.А. Сальнікова // Методологія, теорія і практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Х.: ХНУ ім. В.Н.Каразіна, 2010. – Вип. 16. – С. 222-229.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 14-тра-2013
Видавництво: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Теми: релігійність
религиозность
religiosity
структурні компоненти
структурные компоненты
structural components
вимірювальна модель
измерительная модель
measurement model
обґрунтування вимірювання
обоснование измерения
validity of measurement
Короткий огляд (реферат): В статті представлена нова стратегія вимірювання релігійності шляхом реалізації багаторівневого моделювання. На основі концептуального розгляду основного поняття побудована відповідна вимірювальна модель, обґрунтування якої забезпечують кількісні методи. Результатом реалізації такої методики є виявлення структурних взаємозв’язків між компонентами релігійності, а також побудова адитивних індексів – показників релігійності, кожен з яких представляє відповідний вимір поняття «релігійність».В статье представлена новая стратегия измерения религиозности путем реализации многоуровневого моделирования. В результате концептуального рассмотрения основного понятия построена соответствующая измерительная модель, обоснование которой обеспечивают количественные методы. Следствием реализации такой методики является извлечение структурных взаимосвязей между структурными компонентами религиозности, а также построение аддитивных индексов – показателей религиозности, каждый из которых представляет соответствующее измерение понятия «религиозность». The article presents a new strategy for measuring religiosity through the implementation of multilevel modelling. As a result, the appropriate measurement model is constructed on the basis of conceptual review of basic concept. The validity of the model is demonstrated by the quantitative methods. As the consequence of such technique implementation the structural relationships between the structural components of religiosity are extracted and the additive indexes are built. These indexes are the indicators of religiosity, each of them represents an appropriate dimension of the concept "religiosity".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/645
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Salnikova.S.pdf376,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.