Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/638
Назва: Гра – інформація – комунікація: генетичний розтин розважальної продукції електронних мас-медіа
Автори: Косюк, Оксана Михайлівна
Kosiuk, Oksana M.
Бібліографічний опис: Косюк О. М. Гра – інформація – комунікація: генетичний розтин розважальної продукції електронних мас-медіа / О. М. Косюк . – Луцьк, 2009. – 236 с.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 14-тра-2013
Видавництво: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки
Теми: розвага
релаксаційний дискурс/інтеркурс
mediaproject
медіапроект
міф
myth
архетип
archetype
ЗМК
newest mass media
масове
mass (popular)
форма
form
медіаграмотність
media competence
лудологічна парадигма мислення
paradigm of thinking
entertainment
relaxing discourse/intercourse
Короткий огляд (реферат): Вперше здійснюється спроба створення теоретичної концепції сучасних медіарозваг, включаючи формування термінологічної бази, класифікацію продукованих електронними ЗМІ проектів, інтерпретацію інтеркурсу від архаїчних до модерних прошарків семантичного наповнення із втіленням основних релаксаційних механізмів. For the first time the attempt to create the theoretical conception of modern mediaentertainment, including the formation of terminological base, classification of electronic mass media projects, interpretation of the intercourse from the archaic to modern layers of semantic sense with realization of main relaxing mechanisms is accomplished.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/638
ISBN: 978-966-600-458-4
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosiuk game.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.