Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцев, М. О.-
dc.contributor.authorZaycev, М. О.-
dc.date2013uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-08T15:50:55Z-
dc.date.available2015-07-08T15:50:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗайцев М. О. / Сучасна соціокультурна ситуація та проблема освіти / М. О. Зайцев // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 74-81uk_UK
dc.identifier.otherУДК 101:316.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6335-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему освіти у зв’язку з визначальними характеристиками сучасності. Зазначено, що ними є: принципова невизначеність ключових параметрів соціокультурного середовища; зорієнтованість на майбутнє; доступність соціокультурного досвіду людства в його розмаїтті. Зроблено висновок, що в цій ситуації перед освітою постає проблема підготовки не функціонально підготовленої особи, а індивідуальності, здатної діяти в невизначених ситуаціях, тобто в ситуаціях, які вимагають творчих рішень. The problem of education in relation to the main characteristics of modernity is indicated in current paper. These characteristsics are: the fundamental uncertainty of basic parameters in sociocultural environment, the orientation to the future and the availability of social and cultural experience of humanity in its diversity. The sociocultural environment is essentially undefined in its fundamental principles. Thus, the orientation to the future is changed the way of individual and collective existence. The national system of education is mostly in that sociocultural space, where the semantic fullness was inherited from the Enlightenment. New sociocultural challenges devalue its effectiveness in order to give the appropriate feedback to reality. The current sociocultural reality actualizes the problem of creativity. The last one forms the task of preparing not only functionally prepared person, but such who is able to act in uncertain situations. This view may be called the general theory. As to the concrete questions, we can see that the main issue in our country is not only the fundamentalization or the functionalization of education, but also the question of sociocultural role. It means the necessity of choosing the way: to be the ethnographic material for someone civilization constructs or to be the unauthorized actor in historical drama.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсоціокультурна ситуаціяuk_UK
dc.subjectsocio-cultural situationuk_UK
dc.subjectневизначеністьuk_UK
dc.subjectuncertaintyuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjectфундаменталізація освітиuk_UK
dc.subjectthe fundamentalization of educationuk_UK
dc.subjectфункціоналізація освітиuk_UK
dc.subjectthe functualization of educationuk_UK
dc.subjectтворчістьuk_UK
dc.subjectcreativityuk_UK
dc.titleСучасна соціокультурна ситуація та проблема освітиuk_UK
dc.title.alternativeThe Contemporary Socio-cultural Situation and Problem of Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf.pdf631,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.