Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГошовський, Ярослав Олександрович-
dc.contributor.authorGoshovs'kyj, Ya. A.-
dc.date.accessioned2013-05-14T08:18:58Z-
dc.date.available2013-05-14T08:18:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГошовський Я. О. Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс / Я. О. Гошовський // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. / Тернопіл. держ. екон. ун-т, Ін-т експерим. систем освіти. – Тернопіль, 2011. - № 1. - С. 85-95.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/627-
dc.description.abstractУ статті розкрито семантику поняття „депривація”, його причинно-наслідкову і структурно-функціональну суть та різновидову диференціацію (сенсорна, сімейна, економічна, екстремальна та ін.), встановлено негативний вплив депривованого хронотопу на соціо-психореабілітацію знедоленої дитини, з’ясовано роль соціально-перцептивних чинників у процесі спілкування вихованців навчально-виховних установ інтернатного типу, здійснено емпіричне вивчення депривованих підлітків. Проведено крос-культурне дослідження дослідження за порівняльною віссю Україна-Польща-Німеччина, запропоновано медіально-рефлексійний тренінг як засіб успішної ресоціалізації депривованих дітей. Semantics of concept of „deprivation” is exposed in the article, him reason and result and structurally functional essence and differentiation (sensory, domestic, economic, extreme but other), the negative influencing of deprived is set spatio-temporal on rehabilitation of the deprived of one's the share child, a role is found out socially social-perseptional factors in the process of intercourse of pupils educational-educate establishments of boarding-school of type, the empiric study of deprived teenagers is carried out. Cross-сultural psychological research is conducted after a comparative ax Ukraine-Poland-Germany, the medial-reflection training as mean of successful resocialisation of deprived children is offered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТернопільський національний економічний університет-
dc.subjectдеприваціяuk_UK
dc.subjectресоціалізаціяuk_UK
dc.subjectреабілітаціяuk_UK
dc.subjectмедіально-рефлексійний тренінгuk_UK
dc.subjectdeprivation-
dc.subjectresocialisation-
dc.subjectschool-boarding-school-
dc.subjectdomestic deprivation-
dc.subjectcommunicative deprivation-
dc.subjectrehabilitation-
dc.subjectmedial-reflection training-
dc.titleФеноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурсuk_UK
dc.title.alternativePhenomenon of deprivation: system тheoretical-empiric discourse-
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychol_susp_11_1pdf.pdf288,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.