Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6246
Назва: Роль ціноутворення в регулюванні прибутковості підприємств в умовах антикризового управління
Інші назви: The role in the regulation of pricing profitability of enterprises in terms of crisis management
Автори: Маркус, Ольга Віталіївна
Markus, Olha V.
Бібліографічний опис: Маркус О.В. Роль ціноутворення в регулюванні прибутковості підприємств в умовах антикризового управління / О. Маркус // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Економічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Л. Г. Ліпич та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 5 (254). - С. 62-65. - Бібліогр.: с. 64-65.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 6-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: ціноутворення
базова ціна
оптова ціна
відпускна ціна
етапи ціноутворення
фінансові механізми стимулювання збуту
грошові розрахунки
дебіторська заборгованість
pricing
profit
price
base price
wholesale price
sale price
discount
mark-up
the stages of pricing
financial problems
financial arrangements of the promotion
the financial cycle
Короткий огляд (реферат): Досліджено залежність прибутковості підприємств від ціноутворення. Для підтримки власної прибутковості, в умовах антикризового управління, компанії стикаються із низкою факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, подолання негативного впливу яких – і є основним завданням ефективно-сформованого ціноутворення. Розглянуто два основні етапи в ціноутворенні та обґрунтовано вплив величини фінансового циклу і дебіторської заборгованості на порядок, строки та абсолютні величини формування доходів суб'єкта господарювання. The dependence of the business profitability of pricing. To maintain its profitability, in terms of crisis management, the company faced a number of factors, internal and external environment, overcoming the negative impact of which - is the main task effectively-shaped pricing. Two basic steps in pricing and reasonable influence of the financial cycle and accounts receivable procedures, deadlines and the absolute values of income-generating enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6246
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 2013-1 - копия.pdf359,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.