Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина Ігорівна-
dc.contributor.authorOstapiovska, Iryna I.-
dc.date.accessioned2015-07-02T12:21:33Z-
dc.date.available2015-07-02T12:21:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОстапйовська І. І. Аналіз динаміки пріоритетної оцінки проблематики використання сучасних інформаційних технологій навчання майбутніми учителями молодших класів / І. І. Остапйовська // Проблемы современного педагогического образования. Сер. : Педагогика и психология – Ялта : РИО КГУ, 2014. – Вып. 46. – Ч. 5. – С. 148–154.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6232-
dc.descriptionКафедра теорії і методики природничо-математичних дисциплін початкової освітиuk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість актуалізації основних проблем використання новітніх інформаційних технологій у навчальній, науковій і трудовій діяльності студентів та освітній сфері в цілому. Згідно поставлених завдань розглянуто стан досліджуваного питання у сучасній науці; проведено анкетування серед студентів з метою визначення пріоритету проблематики використання СІТ; проаналізовано відповіді респондентів та на їх основі виділено три групи проблем (матеріальні та технічні, компетентісні, психологічні та фізіологічні), встановлено особливості використання засобів новітніх інформаційних технологій опитаними та виведено динаміку пріоритету основних проблем.uk_UK
dc.description.abstractThe importance of actualization of basic problems of the use of the newest information technologies is grounded in educational, scientific and labour activity of students and educational sphere on the whole in the article. According to the put tasks of the article the explored question is considered in modern science; the questionnaire among students with the purpose of determination of priority of problems of the using MIT is conducted; the answers of students are analyzed and on their basis selected three groups of problems (material and technical, competence, psychological and physiological), the features of the use of facilities of the newest information technologies are set polled and the dynamics of priority of basic problems is shown out.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectІнформатизація освітиuk_UK
dc.subjectновітні інформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectпроблеми освітиuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectInformatization of education-
dc.subjectproblem of education-
dc.subjectinformation technologies-
dc.subjectnewest information technologies-
dc.subjectthe modern information technologies of teaching-
dc.titleАналіз динаміки пріоритетної оцінки проблематики використання сучасних інформаційних технологій навчання майбутніми учителями молодших класівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problems.pdf138,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.