Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйова, Тетяна В'ячеславівна-
dc.contributor.authorVorobiova, Tetiana V.-
dc.date.accessioned2015-06-28T15:58:41Z-
dc.date.available2015-06-28T15:58:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationVorobiova Т. Implementation of Effective Formative Assessment Methods in the Process of Teaching English for Professional Communication / Т. Vorobiova // Актуальні питання іноземної філології. - 2015. - № 2. - С. 31-36.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.091.26:811.111-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6069-
dc.description.abstractThe article deals with theoretical approaches, innovative ways and methods of improving the content and technology of assessing students’ achievements in the process of learning English. This article shows manageable and sensitive ways of dealing with assessment taking into account diverse needs of the students who study English for their professional needs. A brief overview of the main assessment issues is provided. Two main types of assessment, summative and formative, and their characteristic features have been described. The usage of both summative and formative assessment in the foreign language classroom is analyzed and compared. The emphasis is put on the formative assessment as the assessment for learning, an integral part of the learning process and its main principles and peculiarities. The article provides theoretical background on formative assessment and explores innovative ways of developing formative assessment tasks in order to assess students’ skills in foreign language learning aimed at the formation of the professional communicative competence. The author highlights assessments in all language skills and investigates how assessment can contribute to the development of foreign language competence, and proves that it provides feedback to both teachers and students about how the course is going. The main types of formative assessment activities are outlined as well. У статті аналізуються різні підходи, шляхи та методи удосконалення змісту і технологій оцінювання якості навчальних досягнень студентів в процесі вивчення англійської мови для своїх професійних цілей, їх основні характеристики. Автор представляє порівняльний аналіз використання двох основних видів оцінювання, підсумкового і поточного (формувального), та обґрунтовує їх значення у формуванні іншомовної комунікативної компетенції. У центрі уваги новітні підходи до впровадження в процес навчання англійської мови основних принципів, методів і видів формувального оцінювання та їх роль у підвищенні мотиваційного фактора у процесі формування усіх видів іншомовних мовленнєвих навичок студентів: читання, письмо, говоріння. Автор доводить, що оцінювальна діяльність потребує врахування багатьох аспектів та рівнів навчальної діяльності: особистісні досягнення студента, результативність та процесуальна сторона засвоєння навчального матеріалу та інші фактори. Поточне (формувальне) оцінювання, як складова навчального процесу, дозволяє викладачу розробляти та імплементувати різноманітні альтернативні методи оцінювання і забезпечує рефлексію щодо ефективності вивчення курсу, сприяє створенню стимулюючого навчального середовища.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейский національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectassessmentuk_UK
dc.subjectformative assessmentuk_UK
dc.subjectsummative assessmentuk_UK
dc.subjectforeign language competenceuk_UK
dc.subjectlanguage skillsuk_UK
dc.subjectlearning processuk_UK
dc.subjectEnglish for professional communicationuk_UK
dc.subjectоцінюванняuk_UK
dc.subjectанглійська за професійним спрямуваннямuk_UK
dc.subjectпоточне формувальне оцінюванняuk_UK
dc.subjectпідсумкове оцінюванняuk_UK
dc.subjectіншомовна компетенціяuk_UK
dc.subjectмовленнєві навичкиuk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.titleImplementation of Effective Formative Assessment Methods in the Process of Teaching English for Professional Communicationuk_UK
dc.title.alternativeВпровадження ефективних методів формувального оцінювання в процес навчання англійської мови за професійним спрямуваннямuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
akpif_2015_2_8.pdf391,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.