Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйова, Тетяна В'ячеславівна-
dc.contributor.authorVorobiova, Tetiana V.-
dc.date.accessioned2015-06-28T15:36:46Z-
dc.date.available2015-06-28T15:36:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВоробйова Т. В. Використання елементів НЛП у процесі навчання іноземній мові студентів немовних факультетів / Т. В, Воробйова // Соціум. Наука. Культура : матер. всеукраїнської науково-практичної інтеренет-конференції. - 2015uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6067-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність використання технології нейролінгвістичного програмування у процесі навчання іноземної мови студентів немовних факультетів. На думку автора, підвищити ефективність вивчення студентами іноземної мови можна за рахунок активізації відразу усіх сенсорних каналів сприймання інформації. Для цього викладачеві необхідно дотримуватись психологічно обґрунтованих педагогічних вимог до способів подачі навчального матеріалу, формулювання умови та інструкції навчального завдання, вводити у навчальний процес специфічних слів – предикатів. The article proves the advisability of the usage of the NLP techniques in the process of teaching foreign languages to the university students. The author argues that the effectiveness of foreign language learning can be encouraged by appealing to three learning preference channels (visual, auditory and kinesthetic) simultaneously. The educator has to follow the rules of presenting the language material and giving instructions in all three channels and use special words (predicates) to reach every student.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectнейролінгвістичне програмуванняuk_UK
dc.subjectнавчання іноземної мовиuk_UK
dc.subjectвізуалuk_UK
dc.subjectаудіалuk_UK
dc.subjectкінестетикuk_UK
dc.subjectпредикатuk_UK
dc.subjectneurolinguistic programminguk_UK
dc.subjectforeign language teachinguk_UK
dc.subjectvisualuk_UK
dc.subjectauditoryuk_UK
dc.subjectkinestheticuk_UK
dc.subjectpredicateuk_UK
dc.titleВикористання елементів НЛП у процесі навчання іноземній мові студентів немовних факультетівuk_UK
dc.title.alternativeThe Usage of NLP Techniques In the Process of Teaching Foreign Languages to University Studentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vykorystan_elementiv.pdf234,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.