Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5497
Назва: Власні назви в текстах дитячої літератури як елементи сюжетно-рольової гри (на матеріалі повісті Всеволода Нестайка «Казкові пригоди Грайлика»)
Інші назви: Proper Names in the Texts of Children’s Literature as Elements of a Role-Playing Game (Based on Vsevolod Nestaiko’s Novella Kazkovi Pryhody Hrailyka «Fairy Adventures of Frolicker»)
Автори: Марченко, Тамара
Marchenko, Tamara
Бібліографічний опис: Марченко Т. Власні назви в текстах дитячої літератури як елементи сюжетно-рольової гри (на матеріалі повісті Всеволода Нестайка «Казкові пригоди Грайлика») / Т. Марченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 2. - С. 75-80.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-чер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: сюжетно-рольова гра
прізвисько
мікротекст
макротекст
role-playing game
nickname
micro text
macro text
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості уживання у творах дитячої літератури власних назв як елементів сюжетно-рольової гри на матеріалі повісті «Казкові пригоди Грайлика» відомого українського письменника Всеволода Нестайка. Обґрунтовано актуальність використання у творах для дітей сюжетно-рольової гри як моделі сприйняття світу та реалізації соціальних потреб дитини. Простежено, як жанрова специфіка повісті-гри зумовлює особливості уживання онімів. У психологічному аспекті проаналізовано механізм найменування персонажів як один із важливих етапів комунікації автора з реципієнтом-дитиною. Схарактеризовано одну з особливостей дитячого словотворення – творення прізвиськ, які мають значний інформаційно-характеристичний потенціал, що реалізується на рівні мікротексту й макротексту. The article focuses on the study of peculiarities of proper name use in the works of children’s literature as elements of a role-playing game based on a material of the novella Kazkovi Pryhody Hrailyka (Fairy Adventures of Frolicker). The significance of a role-playing game use as a model of world perception and realization of social needs of a child was substantiated. It was studied the way genre of a game-novella specifies peculiarities of onyms use. From psychological perspective a mechanism of character naming as one of important stages of communication of an author with its recipient – a child was analysed. One of peculiarities of children’s word formation – coining of nicknames was analy- sed that have considerable informational and characterizing potential carried out on the level of micro- and macro text.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5497
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 2 (279)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf214,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.