Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5127
Назва: Актуальність ідей К.Д. Ушинського та А.С. Макаренка у формуванні професійного іміджу педагогів
Автори: Остапйовський, Ігор Євгенович
Ostapiovskyi, Ihor Ye.
Бібліографічний опис: Остапйовський І.Є. Актуальність ідей К.Д. Ушинського та А.С. Макаренка у формуванні професійного іміджу педагогів / І.Є. Остапйовський // Нова педагогічна думка. - 2014. – № 2 (78) - С. 205 – 208.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 6-тра-2015
Видавництво: Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Рівненський державний гуманітарний університет
Теми: педагог
імідж
професійний імідж педагога
К. Д. Ушинський
А. С. Макаренко
teacher
image
professional image of teacher
K.D. Ushinsky
A.S. Makarenko
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність проблеми формування професійного іміджу педагогічних працівників в умовах сьогодення. Дано авторське визначення феномену професійного іміджу педагога. Його ми розглядаємо як образ фахівця-професіонала, який склався у масовій та свідомості учасників навчально-виховного процесу. Компонентами професійного іміджу є зовнішній вигляд педагога, володіння ним засобами спілкування і внутрішнє «Я». Здійснено аналіз поглядів К. Д. Ушинського та А. С. Макаренка в контексті дослідження. Даний аналіз дозволив розкрити бачення К. Д.Ушинського та А. С. Макаренка на важливість володіння вихователем словом, мімікою, жестами у здійсненні впливу на формування позитивної думки в оточення про нього. Не менш суттєвим у даному процесі є зовнішність педагога і його внутрішнє «Я». Актуальною є думка вчених про доцільність підготовки майбутніх фахівців до володіння майстерністю впливу на особистість. В статье раскрыта актуальность проблемы формирования профессионального имиджа педагогических работников в современных условиях. Дано авторское определение феномена профессионального имиджа педагога. Его мы рассматриваем как образ специалиста-профессионала, который сложился в массовой и сознании участников учебно-воспитательного процесса. Компонентами профессионального имиджа являются внешний вид педагога, владение им средствами общения и внутреннее «Я». В контексте исследования осуществлен анализ взглядов К. Д. Ушинского и А. С. Макаренка. Данный анализ позволил раскрыть взгляды К. Д. Ушинского и А. С. Макаренка на важность владения воспитателем словом, мимикой, жестами в осуществлении влияния на формирование в окружающих позитивного представления о нем. Не менее существенной в данном процессе является внешность педагога и его внутреннее «Я». Актуальным является мнение ученых о целесообразности подготовки будущих специалистов к владению мастерством влияния на личность. The actuality of problem of forming the professional image of pedagogical workers is exposed in modern terms in the article. Author determination of the phenomenon of professional image of teacher is given. We examine it as appearance of specialist-professional which was folded in mass and consciousness of participants of study and educate process. The components of professional image are original appearance of teacher, domain by him by the means of intercourse and internal «My». In the context of research the analysis of views of K. D. Ushinsky and A. S. Makarenko are carried out. This analysis allowed as to expose the views of K. D. Ushinsky and A. S. Makarenko to importance of domain an educator a word, mimicry, by gestures in realization of influence on forming in circumferential of positive thought of him. No less substantial in this process is an exterior of teacher and his internal «My». The opinion of scientists about expedience of preparation of future specialists to the domain trade of influence on personality are actual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5127
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
profimidg.pdf237,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.