Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5098
Назва: Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Інші назви: The technological approach to the professional preparation of future teachers of preschool educational institutions
Автори: Сергеєва, Валентина Федорівна
Serheieva, Valentyna F.
Бібліографічний опис: Сергеєва В. Ф. Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / В.Ф. Сергеєва// Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 3 до вип. 31 : Тематичний випуск « Проблеми емпіричних досліджень у психології». – К.: Гнозис,2014. – С. 323-329.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 23-кві-2015
Видавництво: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Теми: вихователь дітей дошкільного віку
професійна педагогічна підготовка
технологізація навчальної діяльності
технологія моделюючого навчання
самостійно-пізнавальна діяльність
teacher of children of preschool age
professional pedagogical training
technologization of educational activity
technology simulator training
self-cognitive activity
Короткий огляд (реферат): У статті піднімається важливе питання фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, шляхів її удосконалення та оптимізації. Розглянуто специфіку такої підготовки; окреслено сучасні вимоги до педагога-вихователя; визначено, що особливий інтерес у питанні оптимізації фахової підготовки майбутніх вихователів становить підхід, який розроблено в руслі ідеї технологізації навчально-виховної діяльності, в межах якого під педагогічною технологією слід розуміти єдину функціональну систему педагогічної взаємодії викладача зі студентами у навчально-виховному процесі; зазначається, що найбільш ефективною в процесі вивчення педагогічних дисциплін є технологія моделюючого навчання, яка забезпечує пріоритетність самостійно-пізнавальної діяльності студентів; проаналізовано такі поняття, як «педагог дошкільного навчального закладу», «професійна підготовка», «професійна освіта», «педагогічна технологія», «технологія моделюючого навчання» тощо. The article raises an important issue of professional training of future teachers of preschool educational institutions, ways of its improvement and optimization. The specific features of such training outlined the modern requirements to teacher-teacher; it is determined that a particular interest in the question of optimization of professional preparation of future teachers is the approach that was developed in line with the ideas of the technologizing of the educational activity, which pedagogical technology should be understood single functional system of pedagogic interaction between teachers and students in the educational process; notes that the most efficient in the process of study of pedagogical disciplines technology simulator training, which ensures the priority of self-cognitive activity of the students; analyzed concepts such as "teacher of preschool educational institution", "professional training", "professional education", "educational technology", "technology of simulation training" and other
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5098
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
simulator training.pdf133,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.