Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5049
Назва: Особливості впровадження програми соціально-фінансової освіти учнів у загальноосвітніх закладах
Інші назви: Peculiarities of the implementation of the program of the social and financial education of the students of the institutions of the secondary education
Автори: Петрович, Валерій Степанович
Petrovych, Valerii S.
Бібліографічний опис: Петрович, В. Особливості впровадження програми соціально-фінансової освіти учнів у загальноосвітніх закладах / В. Петрович // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 8 (257). - С. 57-62. - Бібліогр.: 9 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 8-кві-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: старшокласники
соціально-фінансова освіта
світовий рух «Афлатун»
методичні рекомендації для педагогів
методические рекомендации для педагогов
senior students
social and financial education
international movement «Aflatoun»
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано інноваційній підхід до здійснення соціальної та фінансової освіти учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальність дослідження обумовлена недостатністю методичних розробок для педагогів із питань соціальної освіти та фінансової грамотності школярів; відсутністю комплексного підходу до інтеграції соціальної й фінансової освіти сучасних учнів. Метою статті є розкриття особливостей розробки, апробації та впровадження програми соціально-фінансової освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів «Творимо майбутнє відповідально й ощадливо» як спроби поєднати соціальні аспекти з фінансовими у системі виховної роботи школи. Дослідницькі завдання: розкрити сутність програми, її змістові компоненти й етапи реалізації на практиці; сформулювати рекомендації для педагогів щодо її впровадження. The article proposes an innovative approach to the fulfillment of the social and financial education and of the students of the comprehensive schools. The topicality of the research is stipulated by the lack of the manuals for the tutors on the issues of the social education and financial awareness of the students; absence of the complex approach to the integration of the social and financial education, approbation and implementation of the program of the social and financial education of the students of the comprehensive educational institutions «We create future responsibly and with economical awareness» as an attempt to unite social aspects with financial in the system of the educational activity of the school. Research tasks: to reveal the essence of the program, the components of its content and stages of its practical realization; to form recommendations for the tutors concerning its implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5049
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities.pdf165,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.