Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5012
Назва: До питання формування професійної компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теоретичний аспект
Автори: Сергеєва, Валентина Федорівна
Serheieva, Valentyna F.
Бібліографічний опис: Сергеєва В. Ф. До питання формування професійної компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теоретичний аспект / В. Ф. Сергеєва // Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология. – Ялта: РИО КГУ, 2014. – Вып. 45. – С. 256-266.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 26-бер-2015
Видавництво: Крымский гуманитарный университет
Теми: майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
професійна підготовка
професійна компетентність
професійна педагогічна компетентність
структурні компоненти педагогічної компетентності
професійна компетентність вихователя дошкільного навчального закладу
pedagogical competence
structural components of pedagogical competence
future educators of preschool educational institutions
professional competence
professional preparation
professional competence of the teacher preschool educational institution
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні аспекти проблеми формування професійної компетентності у процесі підготовки педагогів у вищій школі, зокрема формування професійної компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів; окреслено наукові підходи щодо визначення змісту професійної компетентності, її складових, сутності професійної підготовки, особливостей професійного становлення особистості педагога-вихователя; конкретизовано та науково обґрунтовано сутність поняття «професійна компетентність вихователя дошкільного навчального закладу». he article considers the aspects of the problem of formation of professional competence in the process of training teachers in higher education, in particular the formation of professional competence of future teachers of pre-school educational institutions; scientific approaches to determining the content of professional competence, its components, in essence, training, features of professional development of a teacher-educator; specific and scientifically proved the essence of the concept of "professional competence of the teacher preschool educational institution".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5012
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проф. комп.pdf139,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.