Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловін, Микола Борисович-
dc.contributor.authorСомик, О. І.-
dc.contributor.authorHolovin, Mykola B.-
dc.contributor.authorSomik, O. I.-
dc.date.accessioned2014-12-23T14:06:26Z-
dc.date.available2014-12-23T14:06:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГоловін, М. Б. Психолого-педагогічні аспекти вивчення інформатики в процесі конструювання понятійних ієрархічних структур / М. Б. Головін, О. І. Сомик // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2012. - № 7(232) : Педагогічні науки. - С. 7-12. - Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 013.77:004.42; 37.013.03:004. 588(073)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4851-
dc.description.abstractУ статті представлено інноваційну технологію автоматизованого навчання. Запропоновано формувати взаємозв’язані знання з інформатики в процесі оперування ієрархічними понятійними конструкціями. Описано прототип оригінальної програмної оболонки, що реалізує відповідний навчальний тренінг. Когнітивна (пізнавальна) психологія є концептуальною базою цієї роботи. The innovative technology of automated studying is presented. It is proposed to form interconnected knowledge of science in the process of handling hierarchical conceptual structures. The prototype of original program environment, which implements the relevant educational training, is described. Cognitive (discovery) psychology is the conceptual basis of this work.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UK
dc.subjectтестуванняuk_UK
dc.subjectграфиuk_UK
dc.subjectінформаційні технології в навчанніuk_UK
dc.subjectsoftware testinguk_UK
dc.subjectgraphsuk_UK
dc.subjectinformation technology in educationuk_UK
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти вивчення інформатики в процесі конструювання понятійних ієрархічних структурuk_UK
dc.title.alternativePsychological and Pedagogical Aspects of Computer Science Learning in the Process of Constructing Conceptual Hierarchical Structureuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holovin_2.pdf255,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.