Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4829
Назва: Державний брендінг в міжнародних відносинах
Автори: Дейнека, Людмила Панасівна
Бібліографічний опис: Державний брендінг в міжнародних відносинах [Електронний ресурс] : наук.- допом. бібліогр. покажч. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека. - Луцьк, 2014. - 78 назв.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 2-гру-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, бібліотека
ББК: 66я1
Теми: бібліографічні видання
брендінг
державний бренд
Короткий огляд (реферат): Мета бібліографічного покажчика – з найбільшою повнотою подати бібліографічну інформацію по дисципліні «Державний бендінг в міжнародних відносинах», яка вивчається у Східноєвропейському національному університеті ім. Лесі Українки (факультет міжнародних відносин) для забезпечення навчальної і науково-дослідної роботи студентів. Бібліографічні матеріали згруповано за розділами: 1. Державний бренд. Взаємозв’язок комерційного та державного брендів 2. Стратегії державного брендингу 3. Брендинг держав світу 4. Брендинг міст. Брендинг міжнародних організацій Розміщення джерел у межах розділів – за алфавітом прізвищ авторів або за назвою документа. Позиції пронумеровані. Всі описи мають шифр, що полегшить пошук літератури. Література, яка вміщена в покажчику, є наявною у фондах бібліотеки. Підбір завершено у вересні 2014 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4829
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні ресурси

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brending.pdf240,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.