Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевчук, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorLevchuk, Yuliia O.-
dc.date.accessioned2014-11-04T20:53:29Z-
dc.date.available2014-11-04T20:53:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛевчук Ю. О. Концепти «зрадник» та «в’язень» як жанрові домінанти творів О. Кобилянської та Лесі Українки / Ю. О. Левчук // Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича : Слов'янська філологія : зб. наук. пр. / Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці, 2013. – Вип. 697-699. – С. 140-146.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4692-
dc.description.abstractДослідження базується на диференціації ознак концепту «зрадник», що лежить в основі новели О. Кобилянської «Юда» (1915) і драматичного етюду Лесі Українки «На полі крові» (1909), а також концепту «в’язень», що є головним у творах «Лист засудженого вояка до своєї жінки» (1916) О. Кобилянської та «Помилка (Думки арештованого)» (1905) Лесі Українки. Увага зосереджена на жанрових ознаках порівнюваних творів, адже письменниці створили великою мірою відмінні жанрові моделі, тому, очевидно, що осмислення образу зрадника і в’язня відбувається з огляду на тип мислення письменниць. Методологічною базою дослідження є розроблені Дж. Лакофом концепції жанрових моделей та індивідуального ментального простору автора. В результаті з’ясовано, що набір патернів у жанровій моделі кожного із аналізованих творів значно відрізняється, не зважаючи на ідентичні концепти «зрадника» і «в’язня», що лежать в основі цих творів. Це пояснюється особливостями ментальних просторів і мислення авторок.uk_UK
dc.description.abstractThe research is based on differentiating attributes of the concept «traitor» that underlies O. Kobylianska story «Judas» (1915) and drama etude of Lesia Ukrainka «On The Field of Blood» (1909 ) and the concept of «prisoner», which is the main in the essay «Letter Convicted Soldier to His Wife» (1916) of O. Kobylianska and «Error (Thoughts of arrested)» ( 1905) of Lesia Ukrainka. The focus is on genre attributes comparable works because the writers created largely different genre models , so it is clear that understanding image traitor and the prisoner is given the mindset of the writer. The methodological basis of research is developed by J. Lakoff concepts of genre and individual mental models of space the author. As a result, it was found that a set of patterns in the genre of each of the analyzed model works significantly different despite the identical concepts of «traitor» and «prisoner» that underlie these works. This is due to the peculiarities of mental spaces and types of thinking in authors.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Ю. Федьковичаuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectconceptuk_UK
dc.subjectжанрuk_UK
dc.subjectgenreuk_UK
dc.subjectдраматичний етюдuk_UK
dc.subjectdrama sketchuk_UK
dc.subjectлистuk_UK
dc.subjectletteruk_UK
dc.subjectсповідьuk_UK
dc.subjectconfessionuk_UK
dc.titleКонцепти «зрадник» та «в’язень» як жанрові домінанти творів О. Кобилянської та Лесі Українкиuk_UK
dc.title.alternativeThe Concept of «Traitor» and «Prisoner» as a Genre Dominant of Works of O. Kobylianska and Lesia Ukrainka-
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nv_chernivtsi2013 Ю.pdf299,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.