Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтарко, Феодосій Васильович-
dc.contributor.authorStarko, Feodosii V.-
dc.date.accessioned2013-04-25T10:29:17Z-
dc.date.available2013-04-25T10:29:17Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСтарко, Ф. В. Людинознавчий підхід до навчання (автодидактичний аспект) / Ф. В. Старко // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2009. - № 21 : Педагогічні науки. - С. 22-29. - Бібліогр.: 7 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/462-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освітиuk_UK
dc.description.abstractВ статті висвітлено людинознавчий підхід до навчання. Українська постпсихологічна автодидактика знайомить із унікальною та всесвітньовідомою методикою самонавчання, яку застосовують сьогодні люди різноманітних професій та покликань у безлічі галузей. The article considers the contemporary tasks faced by Ukraine’s education system and trends in searching for new pedagogical technologies that would help education institution address the foremost problem — developing thinking, an ability to analyze the situation and plan one’s actions in advance, to adequately assess the results, independently acquire and process information (turning knowledge into a tool to learn other types of activities), as well as an ability to interact with others in a constructive way, i. e., the task of shaping the intellectual culture of an individual.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectавтодидактикаuk_UK
dc.subjectвнутрішній світuk_UK
dc.subjectметодuk_UK
dc.subjectмислення-
dc.subjectінтерес-
dc.subjectзнання-
dc.subjectmethod-
dc.subjectinner world-
dc.subjectthinking-
dc.subjectinterest-
dc.subjectautodidactics-
dc.subjectknowledge-
dc.titleЛюдинознавчий підхід до навчання (автодидактичний аспект)uk_UK
dc.title.alternativeHumanological Approach to Teaching (Autodidactic Aspect)-
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starko.pdf181,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.