Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/455
Назва: Основні технології навчання розв’язування задач молодшими школярами. Їх переваги і недоліки
Інші назви: The traditional technologies of teaching to solve different tasks. Lacks and advantages.
Автори: Іванців, Марія Іванівна
Ivantsiv, Mariia I.
Бібліографічний опис: Іванців, М. І. Основні технології навчання розв’язування задач молодшими школярами, їх переваги й недоліки / М. І. Іванців // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2009. - № 21 : Педагогічні науки. - С. 12-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 25-кві-2013
Видавництво: Волинського національного університету імені Лесі Українки
Теми: традиційні технології
математичні задачі
розв’язування задач
solving tasks
Traditional technologies tasks
mathematical tasks
Короткий огляд (реферат): В статті дається аналіз основних традиційних технологій навчання розв’язування математичних задач в початковій школі. Висвітлюються їх переваги і недоліки.
Опис: Роботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти ВНУ ім. Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/455
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanciv.pdf233,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.