Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуднік, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorBudnik, Svitlana V.-
dc.date.accessioned2014-06-23T08:59:31Z-
dc.date.available2014-06-23T08:59:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБуднік С. В. Особливості формування дослідницьких умінь підлітків у позакласній роботі (на прикладі роботи гуртка «Юний акваріуміст») / С. В. Буднік // Збірник статей: - Ялта: РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» , 2014 .- Вип. 44 : Сер.: Педагогіка.- Ч.4.- С. 41-47uk_UK
dc.identifier.otherУДК: [373. 5:397.8]-053.6-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4322-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти СНУ ім.Лесі Українкиuk_UK
dc.description.abstractАктуальність теоретичного обґрунтування особливостей формування дослідницьких умінь у підлітків у гуртковій роботі обумовлена сенситивністю визначеного вікового періоду для розвитку дослідницьких здібностей та дослідницької позиції школярівУ статті проаналізовано специфіку формування дослідницьких умінь у підлітків на занятті гуртка «Юний акваріуміст», визначено компоненти та види дослідницьких умінь учнів у гуртковій роботі; окреслено та охарактеризовано структуру дослідницьких умінь, як сукупність таких компонентів: пізнавальний, діяльнісний, саморегулятивний. Відзначено, що з метою формування дослідницьких умінь акваріумістів на заняттях гуртка використовуються активні та інтерактивні методи навчання. Перші спрямовані на розвиток творчого мислення,оскільки вихованці виконують численні творчі завдання. Інтерактивні, у свою чергу, передбачають взаємодію учасників творчого пошукового процесу (співнавчання). In the article it is analyzed the specific of teen’s research skills formation in hobby group "Young aquarist", the components and types of students’ research skills in circle work are defined, the structure of research skills as a set of components: cognitive, activity, self-regulative are outlined and described. It is noted that in order to develop research skills in hobby aquarium circle, active and interactive methods are used. The first ones are focused at creative thinking development, as pupils perform a lot of creative tasks. Interactive ones, in their turn, anticipate participants’ interaction in creative research process (co-training).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРВНЗ "Кримський гуманітарний університет"uk_UK
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UK
dc.subjectдослідницькі вмінняuk_UK
dc.subjectдослідницька позиціяuk_UK
dc.subjectresearchuk_UK
dc.subjectresearch skillsuk_UK
dc.subjectresearch positionuk_UK
dc.titleОсобливості формування дослідницьких умінь підлітків у позакласній роботі (на прикладі роботи гуртка «Юний акваріуміст»uk_UK
dc.title.alternativeFeatures of teenagers’ research skills forming in out-of-school activities (using the example of the hobby group "Young aquarist" work)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aquarist.pdf144,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.