Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПріма, Раїса Миколаївна-
dc.contributor.authorPrima, Raisa M.-
dc.date.accessioned2013-04-24T12:15:28Z-
dc.date.available2013-04-24T12:15:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПріма Р. М. Варіативність професійної підготовки майбутнього педагога дошкільного закладу: теоретичні аспекти / Р. М. Пріма//Вісник Черкаського університету. Серія: педагогічні науки. Вип.№1 (254). – Черкаси. – 2013. – С.100 – 103.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 371.13-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/431-
dc.descriptionВиконано на кафедрі педагогіки дошкільної та початкової освітиuk_UK
dc.description.abstractУ статті висвітлено аспекти змістового трактування феномена «варіативність» як складного, різнопланового явища в контексті професійної підготовки майбутнього педагога дошкільного навчального закладу – цілеспрямованого і системно організованого процесу. Схарактеризовано вияви варіативності як провідного принципу організації професійно-педагогічної підготовки, підґрунтя її індивідуалізації, що передбачає варіативний вибір індивідуальної освітньої траєкторії; як особливості й умови розвитку творчої індивідуальності особистості, процесу дії і взаємодії, результату творчої діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧеркаський університетuk_UK
dc.subjectваріативністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовка,uk_UK
dc.subjectмайбутній педагог-виховательuk_UK
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UK
dc.subjectтворча індивідуальністьuk_UK
dc.subjectособистісно орієнтована освітаuk_UK
dc.subjectvariabilityuk_UK
dc.subjectvocational traininguk_UK
dc.subjectfuture educatoruk_UK
dc.subjectpreschool educational institutionuk_UK
dc.subjectindividualizationuk_UK
dc.subjectperson-centered educationuk_UK
dc.titleВаріативність професійної підготовки майбутнього педагога дошкільного закладу: теоретичні аспектиuk_UK
dc.title.alternativeVocational trainingvariability of thefuture teacherof preschool educational institution: theoretical aspectsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prima R.pdf148,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.