Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4303Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шкарлатюк, Катерина Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Shkarlatiuk, Kateryna I. | - |
| dc.date.accessioned | 2014-06-18T12:17:01Z | - |
| dc.date.available | 2014-06-18T12:17:01Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Шкарлатюк К. І. Особливості самопроектування студентів з порушеннями зору / К. І. Шкарлатюк // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали доп. і повідомл. на звітно-наук. конф. проф.-викл. складу, аспірантів та студентів / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2014. – Вип.13. – С. 221-225. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4303 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність дослідження пов’язана з необхідністю оптимізації процесів соціалізації студентів, які мають порушення зору. Зміни в освітній системі передбачають розширення можливостей самореалізації, і однією із умов її здійснення виступає розвинена часова перспектива. Вивчення особливостей самопроектування, здатності до прогнозування допоможе при складанні життєвих планів, постановці цілей, досягненні успіху у сьогоденні та майбутньому. Результати дослідження можуть бути корисними при розробці психотренінгових програм, спрямованих на формування та розвиток у студентів з порушеннями зору професійно важливих якостей, формування реалістичного образу майбутнього. | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.title | Особливості самопроектування студентів з порушеннями зору | uk_UK |
| dc.type | Thesis | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 10376.pdf | 187,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.