Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4303
Назва: Особливості самопроектування студентів з порушеннями зору
Автори: Шкарлатюк, Катерина Іванівна
Shkarlatiuk, Kateryna I.
Бібліографічний опис: Шкарлатюк К. І. Особливості самопроектування студентів з порушеннями зору / К. І. Шкарлатюк // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали доп. і повідомл. на звітно-наук. конф. проф.-викл. складу, аспірантів та студентів / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2014. – Вип.13. – С. 221-225.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 18-чер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження пов’язана з необхідністю оптимізації процесів соціалізації студентів, які мають порушення зору. Зміни в освітній системі передбачають розширення можливостей самореалізації, і однією із умов її здійснення виступає розвинена часова перспектива. Вивчення особливостей самопроектування, здатності до прогнозування допоможе при складанні життєвих планів, постановці цілей, досягненні успіху у сьогоденні та майбутньому. Результати дослідження можуть бути корисними при розробці психотренінгових програм, спрямованих на формування та розвиток у студентів з порушеннями зору професійно важливих якостей, формування реалістичного образу майбутнього.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4303
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10376.pdf187,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.