Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомпанцева, Лариса-
dc.contributor.authorKompantseva, Larysa-
dc.date.accessioned2014-06-12T12:36:47Z-
dc.date.available2014-06-12T12:36:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКомпанцева Л. Комунікативний портрет аудиторії мережевих спільнот: психолінгвістичний вимір / Л. Компанцева // East European Journal of Psycholinguistics / Lesya Ukrainka Eastern European National University. – Lutsk, 2014. – Issue 1. – P. 107-113.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4234-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано антропоцентризм як основу психолінгвістичних досліджень соціальних спільнот Інтернету; розглянуто мережецентричність як когнітивне підґрунтя мережевих комунікацій; на прикладі соціальних мереж ВКонтакті, YouTube, Однокласники, Facebook запропоновано комунікативні портрети аудиторій у психолінгвістичному вимірі. Визначено, що мережеві спільноти стають платформою для міжособистісних комунікацій, породження веб-хвиль (Web-waves), мобілізації спільноти для дій у реальності. Мережевим спільнотам притаманні тоді характеристики: ідентифікація особистості за принципом «Скажи, з якої ти мережі, і я скажу, хто ти»; зсув від вертикального до горизонтального виміру комунікацій; сегментація аудиторій, індивідуалізація комунікації й актуалізація ролі лідерів думок у кожній окремій соціальній мережі; створення веб-хвиль, що запускають когнітивну схему «зацікавленість – участь у комунікації – прийняття рішення»; можливість проведення моніторингу й аналізу ефективності комунікацій; зміна статусу споживача інформації. Новий предмет досліджень (соціальні мережі) зумовив виникнення нової галузі психолінгвістичних пошуків – психолінгвістики мережевих комунікацій, завдання якої передбачають визначення особливостей функціонування мови в нових технологічних умовах; вивчення психологічного підґрунтя породження й функціонування дискурсів як відображення нових комунікативних моделей, орієнтованих на колективне співавторство у відтворенні змістів; аналіз формування особистісної та колективної ідентичності в дискурсивних практиках мережевих спільнот. In the paper, anthropocentrism is proved to be the basis of psycholinguistic research of Internet social communities; net-centricity is viewed as a cognitive basis of network communications; as exemplified by social networks VKontakte, YouTube, Odnoklassniki, and Facebook communicative portraits of audiences in psycholinguistic dimension are proposed. It was determined, that social network communities are becoming a platform for interpersonal communications, producing Webwaves, mobilizing communities for actions in reality. Social network communities have the following characteristics: identification of personality based on the principle “Tell me, to what social network you belong, and I will tell you who you are”; shift from vertical to horizontal dimension of communications; segmentation of audiences, individualization of communications and actualization of the role of opinion leaders in each network; producing Web-waves which trigger a cognitive pattern “interest – participation in communication – making a decision”; possibility of monitoring and analysis of communications effectiveness; change of status of an information consumer. New subject of research (social networks) stipulated appearing of a new field of psycholinguistic research – psycholinguistics of social networks communications, tasked to: identify the characteristics of language functioning in new technological conditions; study the psychological basis of producing and functioning of discourses as the reflection of new communicative patterns, focused on collective authorship in reproduction of contents; analyse the formation of personal and collective identity in discourse practices of social network communities.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherLesya Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectвіртуальна ідентичністьuk_UK
dc.subjectкомунікативний портрет аудиторії соціальних мережuk_UK
dc.subjectпсихолінгвістика мережевих спільнотuk_UK
dc.subjectмережеві спільнотиuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectмережецентричністьuk_UK
dc.subjectvirtual identityuk_UK
dc.subjectcommunicative portrait of a social network audienceuk_UK
dc.subjectpsycholinguistics of social networksuk_UK
dc.subjectsocial network communitiesuk_UK
dc.subjectsocial networksuk_UK
dc.subjectnet-centricityuk_UK
dc.titleКомунікативний портрет аудиторії мережевих спільнот: психолінгвістичний вимірuk_UK
dc.title.alternativeA Communicative Image of Social Network Audience: Psycholinguistic Perpectiveuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2014, Volume 1, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kompanceva.pdf2,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.