Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалмикова, Лариса-
dc.contributor.authorМисан, Інна-
dc.contributor.authorKalmykova, Larysa-
dc.contributor.authorMysan, Inna-
dc.date.accessioned2014-06-12T11:05:14Z-
dc.date.available2014-06-12T11:05:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалмикова Л. Психолінгвістичні аспекти фразеології як теоретико-методологічні засади збагачення мовлення дітей експресивно-стилістичними засобами мови / Л. Калмикова, І. Мисан // East European Journal of Psycholinguistics / Lesya Ukrainka Eastern European National University. – Lutsk, 2014. – Issue 1. – P. 66-74.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4228-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу фразеологізмів як багатоаспектного наукового феномену, який може розглядатися як різні одиниці, зокрема психологічних, психолінгвістичних і мовних; відзначенню тих психолінгводидактичних принципів, які випливають із розуміння фразеологізмів і як психолінгвістичних одиниць: особливих блоків економного, точного, влучного й дотепного продукування й розуміння мовлення, а також упровадження цих принципів у прикладні галузі психолінгвістики, зокрема в психолінгвістику розвитку й підпорядковану їй у теоретичному та методологічному сенсі лінгводидактику; розкриттю на матеріалі конкретного експериментального дослідження досвіду з урахування психолінгвістичних засад під час розроблення методики збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами для його розвитку. The article discusses the problem of phraseologisms as a multidimensional scientific phenomenon, which can be regarded as different units, such as: psychological, psycholinguistic and linguistic; lighting of psycholinguistic principles derived from an understanding of phraseological units as psycholinguistic ones: special blocks of economical, precise, well-aimed and witty production and speech understanding as well as introduction of these principles in the field of applied psycholinguistics, in particular in psycholinguistics of development and a subordinate to it in theoretical and methodological sense linguistics; disclosure on the material of specific experimental study of the author’s experience with taking into account the psycholinguistic basics when developing a method of speech enrichment by phraseological units of the senior preschool children with a view to its development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherLesya Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectпсихолінгвістичні одиниціuk_UK
dc.subjectпсихологічні одиниціuk_UK
dc.subjectмовні одиниціuk_UK
dc.subjectпсихолінгводидактичні принципиuk_UK
dc.subjectлінгводидактичні принципиuk_UK
dc.subjectpsycholinguistic unitsuk_UK
dc.subjectpsychological unitsuk_UK
dc.subjectlinguistic unitsuk_UK
dc.subjectpsycholingvodidactic principlesuk_UK
dc.subjectlingvodidactic principlesuk_UK
dc.titleПсихолінгвістичні аспекти фразеології як теоретико-методологічні засади збагачення мовлення дітей експресивно-стилістичними засобами мовиuk_UK
dc.title.alternativePsycholinguistic Aspects of Phraseology as Theoretical and Methodological Foundations of Children’s Speech Enriching by Expressive and Stylistic Language Meansuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2014, Volume 1, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalmykova.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.