Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпчук, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorKarpchuk, Nataliia P.-
dc.date.accessioned2014-06-06T08:42:07Z-
dc.date.available2014-06-06T08:42:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКарпчук Н. П. Державний брендінг в міжнародних відносинах: методичні рекомендації / Н. П. Карпчук ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет міжнародних відносин, кафедра міжнародної інформації. – Луцьк, 2013. – 13 с.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4194-
dc.description.abstractВидання містить комплекс завдань: тематику лекційного курсу, практичні та самостійні завдання, список рекомендованих джерел, індивідуальне науково-дослідне завдання, завдання для підсумкового контролю. Рекомендовано студентам-магістрам напряму підготовки 8.03020401 «міжнародна інформація», галузі знань 0302 «міжнародні відносини».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectдержавний брендuk_UK
dc.subjectдержавний брендинг-
dc.titleДержавний брендінг в міжнародних відносинахuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.identifier.udc327(072)-
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
derzh_brend.pdf453,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.