Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4066
Назва: Непоставлені задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності при вивченні фізики
Інші назви: Non-formulated problems as means of stimulation of cognitive activity in the study of physics
Автори: Борис, Михайло Михайлович
Пазюк, Роман Іванович
Borys, М. М.
Pazyuk, R. I.
Бібліографічний опис: Борис М. М., Пазюк Р. І. Непоставлені задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності при вивченні фізики / М. М. Борис, Р. І. Пазюк // Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (7–12 квіт. 2014 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – С. 13 – 16.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 26-тра-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти
Теми: Непоставлена задача
фізична задача
самостійна робота
пізнавальна діяльність
non-formulated problems
physical problems
independent work
cognitive activity
Короткий огляд (реферат): За допомогою непоставлених задач на прикладі руху тіла, кинутого під певним кутом до горизонту показано, як встановити активний взаємозв’язок між процесом постановки і рішенням, які проведені учнями самостійно.By means of non-formulated problems on the example of motion of the body, thrown at a certain angle to the horizon, it is shown the way to establish active interconnection between the process of formulating and solving, that are carried out by pupils independently.
Опис: Борис Михайло Михайлович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теоретичної фізики та методики викладання фізики, Пазюк Роман Іванович - старший викладач кафедри інформатики та ОТ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4066
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borys М. М., Pazyuk R. I..pdf498,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.