Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/392
Назва: Теоретичні аспекти формування інтелектуальної готовності дитини до навчання в школі
Інші назви: Theoretical Aspects of Intellectual Readiness of the Child to School
Автори: Антонюк, Володимир Зіновійович
Antoniuk, Volodymyr Z.
Бібліографічний опис: Антонюк, В. З. Теоретичні аспекти формування інтелектуальної готовності дитини до навчання в школі / В. З. Антонюк // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2012. - № 8(233) : Педагогічні науки. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв.- С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 22-кві-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: старший дошкільник
інтелектуальна готовність
навчальна діяльність
older preschooler
intellectual readiness
training activities
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку та основні напрями формування інтелектуальної готовності старшого дошкільника до навчання в школі. The article discusses the features of the intellectual development of children preschool age and basic directions of the development of intellectual readiness older preschooler to school.
Опис: Роботу виконано на кафедрі педагогіки дошкільної та початкової освіти ВНУ ім. Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/392
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogy.pdf205,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.