Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3903
Title: Витоки технологізації освіти у педагогічній спадщині Яна Амоса Коменського
Other Titles: Sources of the nechnological of the education in the pedagogical heritage of Jan Amos Komensky
Authors: Остапйовська, Ірина Ігорівна
Ostapiovska, Iryna I.
Bibliographic description (Ukraine): Остапйовська І. Витоки технологізації освіти у педагогічній спадщині Яна Амоса Коменського / І. Остапйовська // Дидактика Яна Амоса Коменського як універсальне мистецтво надання та здобуття освіти : матеріали Третьої Міжнародної онлайн Інтернет-конференції, м. Умань, 29 листопада 2013 року / гол. ред. Осадченко І. І. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – С. 55–57. - (Folia comeniana : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського )
Issue Date: 2013
Date of entry: 29-Apr-2014
Keywords: педагогічний доробок
Ян Амос Коменський
педагогічна технологія
технологія навчання
технологічний підхід
порівняльний аналіз
Abstract: У статті досліджено технологізацію навчально-виховного процесу, актуалізовано поняттєвий апарат. Проаналізовано окремі аспекти педагогічного доробку Яна Амоса Коменського у контексті предмету дослідження та своєчасність і доцільність їх застосування в умовах сучасної освіти. Розглянуто взаємозв’язки ідей Я. А. Коменського із розвитком та науковим обґрунтуванням у науці і практичним впровадженням технологічного підходу сьогодні. На основі порівняльного аналізу сучасного розуміння поняття «педагогічна технологія» та педагогічного доробку Яна Амоса Коменського встановлено та обґрунтовано існуючий взаємозв’язок, доведено актуальність розроблених методичних рекомендацій для розробки педагогічних технологій в умовах сучасних освітніх реалій. The technologization of study and educated process was investigated, the concept vehicle was actualed in the article. The separate aspects of pedagogical heritage of Jan Amos Komensky and the timeliness and the expediency of their use are in modern educational conditions were analysed in the context of the object of the research shortly. Intercommunications of the ideas of Komensky are considered with the development and scientific ground in science and practical introduction of technological approach today.
Description: Виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3903
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
technological.pdf266,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.