Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина Ігорівна-
dc.contributor.authorOstapiovska, Iryna I.-
dc.contributor.authorОстапйовская, Ирина Игоревна-
dc.date.accessioned2014-04-28T08:15:52Z-
dc.date.available2014-04-28T08:15:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОстапйовська І. І. Порівняльний аналіз динаміки визначення студентамипріоритетних проблем використання новітніх інформаційних технологій в освіті / І. І. Остапйовська // Вісник Черкаського університету. Сер. : Педагогічні науки : Зб. статей / [ред. кол.: А. І. Кузьмінський (гол. ред.), Н. А. Тарасенко (відп. ред. серії) та ін.] – Черкаси, 2013. – № 40. – С. 99–103.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.09 : 004-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3879-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти СНУ ім.Лесі Українкиuk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість актуалізації основних проблем використання новітніх інформаційних технологій у навчальній, науковій і трудовій діяльності студентів та освітній сфері в цілому. Згідно поставлених завдань розглянуто стан досліджуваного питання у сучасній науці; проведено анкетування серед студентів з метою визначення пріоритету проблематики використання НІТ; проаналізовано відповіді респондентів та на їх основі виділено три групи проблем (матеріальні та технічні, компетентісні, психологічні та фізіологічні), встановлено особливості використання засобів новітніх інформаційних технологій опитаними та виведено динаміку пріоритету основних проблем. The importance of actualization of basic problems of the use of the newest information technologies is grounded in educational, scientific and labour activity of students and educational sphere on the whole in the article. According to the put tasks of the article the explored question is considered in modern science; the questionnaire among students with the purpose of determination of priority of problems of the using NIT is conducted; the answers of students are analyzed and on their basis selected three groups of problems (material and technical, competence, psychological and physiological), the features of the use of facilities of the newest information technologies are set polled and the dynamics of priority of basic problems is shown out.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧеркаський національний унiверситет імені Богдана Хмельницькогоuk_UK
dc.subjectІнформатизація освітиuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectпроблеми освітиuk_UK
dc.subjectпедагогическая технологияuk_UK
dc.subjectновейшие информационные технологии обученияuk_UK
dc.subjectновейшие информационные технологииuk_UK
dc.subjectInformatization of educationuk_UK
dc.subjectnewest information technologiesuk_UK
dc.subjectinformation technologiesuk_UK
dc.subjectproblem of educationuk_UK
dc.titleПорівняльний аналіз динаміки визначення студентами пріоритетних проблем використання новітніх інформаційних технологій в освітіuk_UK
dc.title.alternativeComparative analysis of dynamics of determination by the students of priority problems of the use of the newest information technologies in educationuk_UK
dc.title.alternativeСравнительный анализ динамики определения студентами приоритетных проблем использования новейших информационных технологий в образованииuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DYNAMICS.pdf131,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.