Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3806
Назва: Драматургія Лесі Українки та «нова європейська драма»
Інші назви: Lesya Ukrainka’s Dramaturgy and “New European Drama”
Драматургия Леси Украинки и «новая европейская драма»
Автори: Колошук, Надія Георгіївна
Koloshuk, Nadiia H.
Бібліографічний опис: Колошук Н. Г. Драматургія Лесі Українки та «нова європейська драма» / Н. Г. Колошук // Волинь філологічна: текст і контекст. Вип. 8 : Леся Українка та зарубіжні письменники : зб. наук. пр. / упоряд. Т. П. Левчук ; редкол.: Г. Л. Аркушин [та ін.]. - Луцьк : РВВ Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки , 2009. - С. 41-57.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 8-кві-2014
Видавництво: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: нова європейська драма
інтелектуальна драма
конфлікт ідей
соціально-побутовий реалістичний театр
модернізм
декаданс
драматургія Лесі Українки
new European drama
intellectual drama
conflict of ideas
social realistic theatre
modernism
decadance
Lesya Ukrainca’s dramaturgy
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про місце драматургічної спадщини Лесі Українки у світовій драматургії епохи декадансу, про інтелектуальний конфлікт як стрижневий у її поетиці. А також про сприймання письменницею сучасників-драматургів – представників нової європейської драми: Ібсена, Метерлінка, Гауптмана та ін. – і про критику російського та українського соціально-побутового реалістичного театру в її статтях та листах. В статье идёт речь о том, какое место занимает драматургическое наследие Леси Украинки в мировой драматургии эпохи декаданса, об интеллектуальном конфликте как сквозном в её поэтике. А также о её восприятии творчества современников-драматургов – представителей новой европейской драмы: Ибсена, Метерлинка, Гауптмана и др., о критике русского и украинского социально-бытового реалистического театра в её статьях и письмах. The article is about place of Lesya Ukrainka’s dramaturgy in the world dramaturgy of decadence epoch, about intellectual conflict in her poetics. And also about that authoress perceived her contemporaries-dramatists – reprosentatives of new European drama: Ibsen, Meterlink, Hauptmann and others – and about her criticism of Russian and Ukrainian social realistic theatre.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3806
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NovaEurDrama.pdf194,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.