Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолошук, Надія Георгіївна-
dc.contributor.authorKoloshuk, Nadiia H.-
dc.date.accessioned2014-04-02T21:09:49Z-
dc.date.available2014-04-02T21:09:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКолошук Н. Мотив оргії у Лесі Українки та Генріка Сенкевича в порівняльному аспекті / Надія Колошук // Учёные записки Таврического национального университета имени В. И. Вернадского. Сер. : Филология. Социальные коммуникации : науч. журнал. – Симферополь : Таврический национальный университет имени В. И. Вернадского, 2012. – Т. 25 (64), № 4(3). – С. 16 -28.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3762-
dc.description.abstractУ статті йдеться про генетичний зв’язок роману Генріка Сенкевича «Quo vadis» та драматичної поеми Лесі Українки «Оргія», виявлений через мотив спрофанованої оргії. Імовірно, роман уславленого польського прозаїка-сучасника підказав українській письменниці парадоксальне вирішення конфлікту імперії та колонії, старого й нового світів: вона показує не торжество нової релігії з маргінесів й утвердження її в центрі імперського світу, як Сенкевич, а моральну перевагу загубленої культури Стародавньої Греції, в якій сакральна оргія символізувала гармонію людини зі світом, свято оновлення й відродження. Спрофанована Римом оргія символізує агресію імперської культури з вихолощенням духовного сенсу й розгулом плоті та домінуванням насильства. The article is about the genetic relations of the novel “Quo vadis” by Henrik Senkevych and the drama poem “Orgiya” by Lesya Ukrainka revealed through the motif of the profaned orgy. The novel of the celebrated Polish contemporary prosaist is likely to have prompted Ukrainian writer a paradoxical resolution of the conflict between an empire and a colony, an old world and a new world: she doesn’t show the triumph of the new religion from the outskirts and its consolidation in the centre of the imperial world like Senkevych, but she shows moral superiority of the lost culture of ancient Greece, where sacral orgy symbolizes harmony between human and world, feast of renovation and renascence. The orgy profaned by Rome symbolizes an aggression of the imperial culture with making the spiritual sense vapid and flesh revelry and dominance of violence.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТаврійський національний університет ім. В. Вернадськогоuk_UK
dc.subjectгенетичні зв’язкиuk_UK
dc.subjectконфлікт «колонія – імперія»uk_UK
dc.subjectмотивuk_UK
dc.subjectтворча спорідненістьuk_UK
dc.subjectдраматична поема Лесі Українки «Оргія»uk_UK
dc.subjectроман Генріка Сенкевича «Quo vadis»uk_UK
dc.subjectgenetic relationsuk_UK
dc.subjectconflict “colony – empire”uk_UK
dc.subjectmotifuk_UK
dc.subjectcreative connectionuk_UK
dc.subjectthe drama poem “Orgiya” by Lesya Ukrainkauk_UK
dc.subjectthe novel “Quo vadis” by Henrik Senkevychuk_UK
dc.titleМотив оргії у Лесі Українки та Генріка Сенкевича в порівняльному аспектіuk_UK
dc.title.alternativeLesya Ukrainka and Henrik Senkevych’s motif of orgy in the comparative aspect.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 821.161.2-1.091Українка : 821.162.1-3.091Сенкевич-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
orgiya_lesukr.pdf223,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.